Faq

Ik heb al een reservering gemaakt

Hoe ontvang ik de bevestiging van mijn reservering?

Je ontvangt direct na je boeking een voorlopige bevestiging van je geboekte taxirit op het door jou aangegeven e-mailadres. Vervolgens controleren onze medewerkers je gegevens, wanneer alles compleet is krijg je binnen een uur een definitieve bevestiging.

Hoe kan ik een boeking wijzigen of annuleren?

Wil je een wijziging aanbrengen in de datum of tijd van je taxirit, dan kan je ons hierover e-mailen of WhatsAppen. Annuleren kan tot 3 uur voor aanvang van je rit kosteloos.

Tot wanneer kan ik mijn rit wijzigen of annuleren?

Je kunt je geboekte rit kosteloos online annuleren tot 3 uur voor het afgesproken tijdstip.

Ik heb een rit geboekt vanaf het vliegveld. Waar tref ik de chauffeur?

De locatie waar de taxi voor je klaar staat ontvang je direct na je boeking in je e-mail. Tevens ontvang je ook het telefoonnummer van de chauffeur in je e-mail.

De chauffeur gaat er bij het ophalen vanuit dat je ca. 30 minuten na de landing buiten bent. Ben je ernstig vertraagd bij de douane of bij de bagage afhandeling laat het de chauffeur dan even weten.

Mijn vliegtuig is vertraagd. Wat nu?

Je kunt bij je boeking je vluchtnummer opgegeven. Je vlucht wordt vervolgens door onze planning in de gaten gehouden. De chauffeur blijft altijd op je wachten. Bel de chauffeur als je geland bent.

Ik heb nog geen reservering gemaakt

Maakt het voor de prijs uit op welk tijdstip ik reis?

Dit maakt niet uit. De prijs is bij ons hetzelfde, ongeacht het tijdstip waarop je reist.

Hoe lang van tevoren kan ik een rit boeken?

Je kunt bij ons tot 4 uur voor je gewenste ophaaltijdstip online een rit boeken. Wil je korter van tevoren een taxi reserveren? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Kan ik ook telefonisch een taxi boeken?

Je kan zowel online als via de telefoon of WhatsApp bij ons een taxi boeken of een offerte opvragen.

Waar kan ik naartoe vervoerd worden?

Wij bieden taxiritten aan vanuit verschillende gemeentes naar luchthavens in Nederland, België en Duitsland.

Hoelang van tevoren moet ik op de luchthaven zijn?

Dit verschilt per vlucht en wordt vooral bepaald door je eindbestemming. Bij Taxifly raden we aan om minstens twee uur van tevoren op de luchthaven aanwezig te zijn.

In de drukkere vakantieperiodes kan dit op de grote luchthavens oplopen tot drie uur van tevoren. Controleer dit voor de zekerheid bij je luchtvaartmaatschappij.

Kan ik ook opgehaald worden op de luchthaven?

Jazeker. Onze tarieven van en naar de luchthaven zijn exact gelijk. Let op dat je de vluchtnummer van je vlucht aan ons doorgeeft. Zo kunnen we je vlucht zelf monitoren.

Kan ik ook via een ander adres gebracht worden?

Dit is mogelijk. Vul bij het veld opmerkingen je extra stops in. Over het algemeen zijn extra stops onderweg naar je bestemming gratis. Mochten er extra kosten aan verbonden zijn, dan neemt de planning voorafgaand aan je taxirit hierover contact met je op.

Houd er bij een rit naar een luchthaven wel rekening mee dat je je reis iets ruimer inplant, zodat je bij eventueel oponthoud op een van de adressen nog steeds op tijd op het vliegveld bent.

Hebben jullie ook deeltaxi’s?

Wij hebben geen deeltaxi’s. Een taxi bij ons is exclusief voor jou en je eventuele reisgezelschap. Er zullen dus niet nog andere mensen worden opgehaald.

Hoe kan ik mijn geboekte rit betalen?

Wij bieden meerdere betaalopties aan. Je kunt bij ons betalen via iDEAL, PIN of Contant. Je hebt dus zelf de keuze of je vooraf of achteraf wilt betalen.

Bedrijven kunnen bij ons ook per factuur betalen.

Kan ik een kinderzitje reserveren?

In Nederland is het gebruik van kinderzitjes niet verplicht voor taxi’s. Wilt u voor de veiligheid van uw kind een kinderzitje reserveren, geef dit dan aan in het boekingsproces.

Overige vragen

Ik heb een klacht! Met wie kan ik contact opnemen?

Wij doen er uiteraard alles aan om je boeking en je taxirit zo goed mogelijk te laten verlopen. Het is echter altijd mogelijk dat er ergens toch iets mis is gegaan. Neem in dat geval contact met ons op via ons contactformulier of bel naar 085 130 22 19 .

Ik heb een andere vraag of opmerking. Hoe kan ik jullie bereiken?

Het kan gebeuren dat je een vraag hebt die niet in deze lijst beantwoord wordt. Gelukkig hebben wij ook voor deze vragen meestal een passend antwoord. Neem hiervoor contact met ons op via ons contactformulier of bel naar 085 130 22 19.  Je kan ons ook via WhatsApp bereiken.